2011. április 14., csütörtök

Quimby

Hmmm... annyit emésztettem magam (na jó igazából nem sokat), hogy önző legyek-e avagy sem, és arra jutottam, hogy nekem ezen felesleges gondolkodnom, mert egyáltalán nem érzem/tartom magam önzőnek. Így lehetőségetek nyílik arra, hogy ti is elkészíthessétek magatoknak a QUIMBY-s karkötőt, amit terveztem! :)

Egyébként tudjátok, hogy Fred Quimbyről "lopták" maguknak a nevet?? Tudjátok, aki a Tom & Jerry-t is csinálta. Az más dolog, hogy van a szónak egy nagyon obszcén jelentése is, amit nem tudok pontosan, de meleg közösségekben valami-féle szexuális együttlét megnevezése... de ebbe inkább nem szeretnék belefolymi túlzottan, ha nem probléma :D

Rengeteg jó emlékem fűződik a számaikhoz, személy szerint nagyon sok kedvencem van, nektek melyik?


Na és akkor, itt van még egyszer az első, és eddig még egyetlen elkészült darab:


...és íme a minta (1212 technikás):

SOK SIKERT, ÉS KITARTÁST HOZZÁ! :)

5 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik :D amúgy ehhez kb mennyi fonál kell?

    VálaszTörlés
  2. Hááát... szálanként kb 1 méter, és 20 szálból áll :)

    VálaszTörlés
  3. Szia. Egy lehet, hogy fura kérdést szeretnék feltenni...
    A 20 szál hogy jön ki? Látom a mintából, hogy felváltva 10 és 9-es sorok (így lenne a 10+9+1?)..És ha így van, akkor őket hogy "rakod" be, melyiket a 10-esbe, melyiket a 9-esbe? pl minden másodikat. Vagy ha nem így van és rosszul gondolom, akkor hogyan ? Remélem nem kérdeztem nagyon nagy hülyeséget és butaságot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Úgy jön ki, hogy a páros sorral kezdesz, egy sorban 10 csomó van, egy csomóhoz pedig 2 szál kell, magyarul 2x10=20.

      Törlés
  4. Ige, azóta már rájöttem. Köszönöm!

    VálaszTörlés