2013. március 22., péntek

Geometrikus medál

Vagy nem tudom geometrikus-e !? A lényeg, hogy fekete-fehér négyzetek váltakoznak rajta. Gondoltam unjátok már a virágokat - én egy kicsit igen - , ezért úgy döntöttem kitalálok valami mást, amiből szintén lehet fülit készíteni - vagy jelen esetben: medált.
Levágtam valamennyi, de ugyanannyi fekete és fehér szálat, csak találomra, le se mértem, hisz egy új dolog születésekor - amikor azt sem tudom mi fog kisülni belőle - nem tudhatom, hogy milyen hosszú szálakra lesz szükség.
A mintát durván 2 óra alatt sikerült megrajzolnom, viszont sehogy sem ment az elkezdése... valahogy próbáltam a széléről indulni, próbáltam a közepéről indulni, sehogy sem jött ki szimmetrikusra... persze az első adag cérnakupac, ami a kudarcomat hangsúlyozta a szemétbe vágtam (nem idegesen, halál nyugodtan, másképp nem tudtam volna folytatni).
Szóval nekifutottam még egyszer (harmadszor), és sikerült az első oldalt összehoznom... megint egy kis fejvakarás, hogy oldjam meg hogy ne legyenek kilógó szálak, és ugyan úgy nézzen ki mindkét oldala...! Még eltelt 1-2 óra, és megoldottam az ügyet! :)
...Szóval baromira büszke vagyok magamra, pedig azt sem tudom hány szálból készült! Természetesen ez a darab - mivel kísérleti egyed - , nálam marad. Nem is adnám még ki, így ilyen formában a kezeim közül, hisz látszik a közeli képeken, hogy a csomók nem annyira pontosan, szét lettek bontva, aztán újra becsomózva... szóval látszik rajta a káosz - a nehéz szülés!
Anyagban jóval kevesebbet vett fel, mint a virág fülik, így előre láthatólag alacsonyabb árkategóriába fognak tartozni a további egyedek, ha eljutok odáig, hogy "eladásra alkalmasnak" minősítsem őket... de egyenlőre... még gyakorolgatom, szépítgetem az új technikát, csak saját célra.
...meg persze ki akarok próbálni más mintát is, más színekkel, ami esélyes hogy újabb kísérletezgetések sora lesz...

Ja a négyzetecske oldalai 2,5 cm hosszúak, átmérője pedig 3,5 cm. Olyan medál méret.



1 megjegyzés:

  1. Szia Angi! Nagy gratula a négyzethez, nem semmi egyedül kitalálni egy új mintát! Nem tudom, ugyanúgy készült-e, mint a másik, aminek a leírása már régebb óta fent van a neten, .. azt az oldalt kevesen ismerhetik, ráadásul német nyelvű, igaz, ábrát is rajzolt hozzá az alkotó. Én onnan próbáltam megcsomózni, nem gáz, de eléggé máshogy megy, mint egy sima szalag formájú karkötő. Üdv, további eredményes alkotást! :) réka

    VálaszTörlés