2016. február 4., csütörtök

Hosszú idő után...

... végre újra előszedtem a cérnáimat, na és persze a blogot!
2014. október óta nem volt új bejegyzés. Jól ellustultam, mi? A fránya munka, meg az időhiány ide juttatott. Ez a felnőttlét teljesen megfosztja az embert a hobbijától.

Na de most majd egy kis időre megint belelendülök! Augusztusig van időm, tudniillik, itthon vagyok. Táppénzen. De nem vagyok ám beteg. Csak úgy döntöttünk a Zurammal, hogy ha már felnőtt életet élünk, csináljuk rendesen. Meg olyan uncsi már kettesben, nem? (Neeeem, igazából nem is uncsi) Szóval úgy döntöttünk megérettünk az olyan felnőttes dolgokra, mint a családalapítás. Így hát én itthon vagyok, és pocaklakót növesztek. Mellette pedig csomózok!
Három nap termése következik ;)

Minta elérése: #7521


Nektek hogy tetszik ez a színösszeállítás? :)



2 megjegyzés:

  1. De jóó! :) Nagyon tetszik ez a színösszeállítás és a minta. :)
    És gratulálok a "pocaklakó"-hoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szeretem ezt a mintát, mert nagyon egyszerű, oda sem kell figyelni hozzá. :) A pocaklakó nevében is köszi :)

      Törlés