2011. február 2., szerda

Feküdjünk hóba!

Még nem volt időm egy karkötőnek sem nekiállni. Előbb eleget kell tennem a szülői parancsnak - ha már itthon vagyok és úgy egyébként semmi dolgom. Takarítás, mosogatás. Eddig sikerült túl lennem a reggelin. Már ez is haladásnak nevezhető, délután 1 órakor. Ma nincs annyira hideg, mint tegnap volt, és még a hó is mindig nagyon nagy mennyiségben megtalálható a környékünkön, így még kedvem is lenne kivonulni a kutyámmal egy csatára, amit persze ő nyerne meg (de csak mert hagyom magam :P); de ugye most nem mehetek sehová... gondoltam, amíg nekiállok a házimunkának, hallgassátok velem, eme csodás Kispál számot:


1 megjegyzés:

  1. Ez valóban egy remek szám. Csak érdekességként jegyzem meg, hogy a blogomban a dec.23.-i bejegyzésemben (melynek címe: Hóban fekve volt) én épp ezt a számot tettem ki. Szerintem ez csak azt bizonyítja, hogy hóban feküdni jó.

    VálaszTörlés