2012. március 24., szombat

20 szál - 20 szín

Még mindig maradék cérnáimat emésztem. Így születhetett meg ez a csupa szín karkötő. Előnyös a minta abból a szempontból, hogy minden színből csak egy szálat igényel, így a nagyon kevés mennyiségű árnyalatot fogyaszt. (Így a másra már fel nem használható szálak is kapnak még egy esélyt!!:) )
Megmondom őszintén, egyébként szebb eredményt vártam, így csak 98%-osan vagyok megelégedve a mintával. Mondjuk totál térbelinek hat az egész, olyan mintha tényleg egymás alatt fölött mellett bujkálnának a színek :)
Egyenletesen eszi a szálakat, viszont unalmas csomózni.
A minta maga egyébként nagyon szép, és már ki is találtam rá egy új színösszeállítást. ^^



5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik,színek kavalkádja!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, már a csuklómon ékeskedik ! :):):)

      Törlés
  2. Szia! Ez a karkötő nagyon tetszik!! Létszíves a mintáját felraknád vagy elküldenéd nekem?? :$ Előre is köszi :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Trixi! Innen le tudod menteni! :) http://friendship-bracelets.net/im/gen/normal/49921.gif

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm!!! :D

    VálaszTörlés