2012. március 22., csütörtök

Borús négyzetek

nem szerettem csinálni ezt a karkötőt, tele van váltócsomókkal és ha olyan a hangulatom, totál elfelejtem, hogy ott mi van, mintáról meg nem volt kedvem csinálni semmit, így létrejött egy igencsak kurta, mindössze 11 cm hosszú karkötő, ami az összes csomózmányom közül a legtöbbet volt visszabontva :D

Említettem már, hogy anyaghiányban szenvedek, és mindenből már egy egy szálacska van csak, így maradékokkal játszadozom. A színei ennek köszönhetőek. Egy fekete szállal máris nyári esős borús időt idéz bennem a karkötő. Hát bennetek? :)


és kérésre a mintája:

Jó csomózást! :)

5 megjegyzés:

  1. ilyet csináltam nemrég.. csak simában.. :D
    ezen is gondolkozok, de ez milyen vastag kb?: ) és hány szálas?:))

    VálaszTörlés
  2. 2 cm körül van, és 20 szálas, de ha türelmes vagy, estére kiegészítem a bejegyzést a mintájával :):)

    VálaszTörlés
  3. nekem is nagyon tetszik, és az vagyok!! :P köszii :))

    VálaszTörlés
  4. Sajnos tegnap bealudtam, úgyhogy most pótolom a mintaleírást! :):):)

    VálaszTörlés