2012. július 17., kedd

Mandala virág fülbi

Húú... csudijó mintát találtam, amit most itt rögtön meg is osztok veletek (Mandala virág leírás). Annyira jó, hogy utálom magam, hogy én nem tudok ilyen zseniális mintát kitalálni. De azért örülök, hogy az ötletgazda nem volt fukar megosztani a nagyközönséggel. Hála égnek! Ez a minta egy csúcs! Gyönyörű lett a fülbevaló amit összehoztam belőle. Egyszerűen tökéletes. Biztos, hogy minden színkombinációt ki fogok próbálni, mert húúú nincsenek szavak tényleg... :D 
Az átmérője 5 cm. Sokat szenvedtem a hátoldalával, de elfelejtettem róla képet készíteni, kivágtam egy hét ágú csillagot zöld filcből, és gondosan a hátuljára ragasztottam. Baba lett. Annyira tetszik. gondolkodom rajta erőteljesen, hogy menjen-e Meskára vagy megtartsam magamnak, és zsebeljem be az ismerősöktől a sok dicséretet. ^^




20 megjegyzés:

  1. Nagyon tuti lett. :) Én is szemezek vele egy ideje, csak én másik leírásból! :) Zseniális!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Én is imádom! =)

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira nagyon tuti lett... Én csomózott karkötőket nem nagyon hordok, max zenekaros feliratosat koncerten. Viszont ez a fülbevaló most megint elcsábított hogy belevágjak egy csomózós projektbe. :$ :D

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy ösztönzőleg hat... én eddig csomózott dolgot nem tudtam elképzelni fülbevalónak, valahogy nem tetszett egyik sem amit láttam, de ez... ebből mást nem lehet csinálni! és nem is kell! Mondjuk nekem egyik kezemen sincs már hely a karkötőktől... :) van amit évek óta nem vettem le... csak ha nagyon elkopnak, lecserélem az összeset újakra :) Fülbevalómániám van, de sajnos csak ezeket a lógósakat tudom hordani, mert az állandót nem bírja (Se arany se ezüst), így ideje volt már valami csomózottat alkotni a fülemnek is. ^^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ütős lett! Gratula! És köszi, hogy felraktad a mintát, amint megláttam, el is kezdtem készíteni. Nekem szerintem nem fülbevaló lesz, hanem medál, meglátjuk, hogy fog kinézni...

    ezt már meg akartam kérdezni egy ideje valakitől: te a karkötőidben fürdesz? Azt hogy? Én a nagyobb, csomózottakat mindig leszedem. A kisebbek maradnak rajtam, mint pl a piros. Nem zavar, ha órákig csavarni lehet belőled a vizet? /bocsi a kérdésért, de ez már egy ideje foglalkoztat (: /

    VálaszTörlés
  6. Én ha egy karkötőt felteszek a kezemre, azt csak akkor szedem le, ha leszakad.... :) van ami évek óta rajtam van, nem zavar, ha vizes... télen meg meg szoktam hajszárítózni :D

    VálaszTörlés
  7. Jaj, hogy én ezt mennyire imádoooom! :D Sztem tartsd meg magadnak, meskéra majd max készítesz másat. ^^
    Köszi, hogy megosztottad velünk a mintát is, most már addig nem tudok nyugodni, míg nem lesz nekem is ilyenem. ♥

    VálaszTörlés
  8. szia! gyönyörű ez a minta és a színek is passzolnak :) nagyon tetszik. :D Azt szeretném kérdezni, hogy kb. milyen hosszú fonál kellett hozzá? Előre is köszi a választ :)
    Amúgy én még gyűrűnek is el tudom képzelni, csak akkor kisebben. :)

    VálaszTörlés
  9. A gyűrű is jó ötlet, bár én csak az ezüstöt szeretem, nem szeretem a mindenféle figurásakat amik beakadnak :) Egy szálhoz fél méter fonalat mértem, pont kényelmes volt csomózni vele, és 5-10 cm-es hulladékok maradtak belőle :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi a segítséget :)
    Amúgy én gyűrűnek horgolt virágot csináltam, csak széttörött az alapja, pedig nagyon szerettem a fa alapot meg rajta a fehér horgolt rózsát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is szép lehetett, azóta már én is vettem, fém állítható gyűrű alapot :)

      Törlés
  11. Milyen csodaszép! A kedvenc színeimből van pont!!

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok. Nekem is nagyon tetszik a fülbevaló. Engem az érdekelne, hogy hogyan fejeyted be a fölbevalót? A hátáról tudnál késziteni fotokat?
    Előre is koszonom!

    VálaszTörlés
  13. kerlek irj az e-mailromra:rabtimea@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Csodaszép! Végre megtaláltam a leírást, nagyon örülök neki! Annyira aranyos vagy, hogy megosztottad velünk, köszönjük szépen! A befejezésére én is kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés