2016. április 4., hétfő

Kezdőbetűs kulcstartó

Látogatóba voltam hivatalos, Fanni barátnőmhöz és családjához, és nem mehettem üres kézzel, úgyhogy a finom süti mellé kellett még valami kis apróság. Hát persze, hogy hirtelen felindulásból elkövetett csomózás lett a vége a dolognak. Mégpedig Fanni ikerlányainak a kezdőbetűivel  (Sára és Dorka) csomóztam neki egy kulcstartót. 
Gyors tervezés után, a kezemben volt egy 16+1 szálas többszínű betűs minta, amihez azonnal neki is láttam. Sitty-sutty, 3,5 óra munka után már kész is voltam vele.
Mivel úgy fejeztem be, hogy rohanhattam a vonathoz, se szöszteleníteni nem sikerült, se rendesen fotózni, de azért a lényeg látszik. 

Dorka oldala

Sára oldala


3 megjegyzés:

  1. Hogy csinálod a mintát? Két színnel még boldogulok de többel nem, mert nem tudom hogy ha egy oszlopba több színt akarok majd akkor hogyan meg hány szál kell az elején illetve hogyan csomózzam. Tudsz nekem segíteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt van hozzá leírás:)
      http://friendship-bracelets.net/tutorial.php?id=152

      Törlés