2012. augusztus 22., szerda

Nyitófüles

Néhány hónapja kezdtem bele a sörös (kólás, energiaitalos) fülek gyűjtésébe, és már lassan 1500 darabnál járok... :) Persze ehhez sok ismerős főleg alkoholt fogyasztó ismerősre volt (és még mindig van) szükségem :):) A gond az, hogy a legtöbb hiába ezüst színű, nem egyforma... vannak gömbölyűek és vannak szögletesek. Az előbbiből kezdtem el csinálni a táskát, és a karkötőt is, viszont az utóbbiból sokkal több van. Esélyes, hogy nem lesz elég a táskára csak a gömbölyűből, így két lehetőségem lesz... vagy szögleteset is rakok bele, vagy gyűjtök még. Szerintem a gyűjtés lesz. :P ...és vagy elkezdek a szögletesből egy másik táskát, vagy karkötők lesznek belőlük... :P:D

10 méter szalagot vettem, de kiderült, hogy annyi a táska egy negyedére sem elég... :D Ha újabb bevásárlókörútra indulok, mutatom a folytatást... :P




13 megjegyzés:

  1. A táska tuti szuper lesz, mert már így is jól mutat. Kíváncsi leszek a végeredményre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) remélem minél hamarabb sikerül összeszednem hozzá a füleket, no meg szalagot beszerezni... :) Kb fél éve tervezem, hogy megcsinálom :) Engem is érdekel a végeredmény... :)

      Törlés
  2. Én is kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, ha kész lesz.
    Jó sok sört kellett meginni, hogy ennyi nyitófüled legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rockzenész társaságban nem nehéz :) Most hétvégén is páromék zenekarával bográcsozás sütögetés lesz és már meg van beszélve, hogy 4 tálca sörrel indítunk... :) Tudunk élni... :) Ráadásul, mindenki még a szomszédját is megkérte, hogy gyűjtse nekem, szóval olyan 10-15 helyről folyamatosan áramlanak felém a fülek... :D

      Törlés
  3. De ötletes. :D Nagyon sok összegyűlt. :D
    Kíváncsian várom már a végeredményt! :)

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsian várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  5. Isa, köszi :) Csakoj, már vettem szalagot a folytatáshoz, és a hétvégi buliban lett pár új nyitófül, szóval lassan de biztosan haladok :)

    VálaszTörlés
  6. Na erre nagyon kíváncsi leszek... :D Apropó a csomózott öv készen lett? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh,, az övvel elcsúsztam... van belőle kb 60 cm készen... annyi dolgom volt, hogy nem tudtam haladni vele mostanában, de egyszer csak kész lesz :D

      Törlés
    2. Majd várom a képet ha meglesz... :D

      Törlés
  7. szia tudnál segíteni én is szeretnék ilyen táskát készíteni meg van hozzá minden csak nem jutok egyről a kettőre hogy kellene az oldalait és az alját megcsinálnom? :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! még augusztus óta nem jutottam el odáig, hogy megcsináljam, de szerintem külön darabokat fogok csinálni, és a végén valamiylen módon összekötözöm, vagy varrom majd :)

      Törlés