2012. augusztus 8., szerda

Udvari bolond

Semmi köze igazából az udvari bolondoknak ehhez a karkötőhöz, de a színei miatt és igazából a mintáról is a középkorban játszódó vígjátékok bolondjai jutnak az eszembe.. 
Ő egyébként egy zolino minta. Azt kell tudni róla, hogy még egyet sem mutattam nektek, egyrészt mert igazából rosszban vagyok vele, másrészt mert nem találom annyira érdekesnek, mint mondjuk egy sokszínű betűs mintát. :D
Ez a karkötő történetesen több mint 1 méteres szálakból készült, a karkötő hossza mégis csak 11,5 cm lett. Magyarul ez a mintafajta a legcérnazabálóbb az egész világon. :D
De azért szép :P

4 megjegyzés:

  1. zolinooooooo *-----* Jaj, hogy én mennyire szeretem! Nagyon jó a színválasztás! Egyszer én is ki akarom próbálni kétszínűben is (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Próbáld, megéri szerintem, bár én kifejezetten nem rajongok a zolinóért, csak a változatosság miatt mutattam meg :)

      Törlés
  2. Amióta Teszuginál megpillantottam, nekem is ott van az elkészítendők listáján. :D
    Nagyon jó lett! Bár azt nem gondoltam volna, hogy ilyen sok fonal kell hozzá. :O
    A színkombináció nagyon jó, ezzel a két színnel már én is készítettem egy karkötőt, blogon még nincs fent, csak FaceBook-on.

    VálaszTörlés
  3. Kis dögje, tényleg két pofára zabálja a cérnát. De maradékfonalból tökéletes kis minta :D

    VálaszTörlés