2013. január 16., szerda

Álomcsapda házilag

Nagyon régóta szerettem volna venni magamnak egy álomcsapdát, de sajnáltam rá kiadni több ezer forintot, ezért úgy határoztam, hogy készítek magamnak. Tök egyszerű, de rengeteg időt igényel!

Ami kell hozzá:
- 1,5-2 óra szabad idő,
- fém-, vagy fakarika (mivel nem tudtam sehol venni, Atit kértem meg, hogy csináljon nekem a munkahelyén) 
- gyöngyök,
- tollak (állatkerti pályafutásom alatt szert tettem néhány papagáj tollra, azokat használtam fel),
- mindenféle apróság, amit fel lehet rá aggatni
- vastagabb, nem szöszölős fonal (Catania-t használtam)
- hímzőcérna
- ragasztó



Először körbetekertem a fémkarikát cérnával, hogy a hegesztés, és egyéb külső behatások nyomait eltakarjam:

Amikor végigértem a körbetekeréssel, nem vágtam el a cérnát, hanem kötöttem egy csomót, és elkezdtem körbehurkolni, a karikát, egészen a közepéig. 


 
Amikor beértem a közepére, egyszerűen párszor körbetekertem a szálat, hogy vastagabb legyen a széle. Kötöttem egy csomót, amit ügyesen elrejtettem, majd a levágott szál végére pöttyentettem egy csepp ragasztót, és ezzel el is készült az alap. 

 
 A díszítésról nem készítettem fotókat, úgy is mindenki máshogy csinálná :) A végeredmény ez lett! Nekem nagyon tetszik! És nektek? :P







 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!
    Én is akartam már csinálni, de megakadtam, hogy nem tudtam se fém, se fakarikát szerezni! :(
    Meg nincsenek tollaim se, és venni se lehet a környékünkön :/

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  3. remek?ajándéknak is elfogadnám!

    VálaszTörlés