2012. január 8., vasárnap

Sapkás poszt

Mostanában sosincs időm 10 percnél többet ülni a gépnél, így a bloghoz egyáltalán nem jutok el... de most éjszakás vagyok, és ráérek reggel fél 7 ig pötyörészni egy kicsit. 

Anyukám jóvoltából Meskás boltomban (www.csomokbolcsodat.meska.hu), már kötött holmikat is találhattok (főleg sapkákat), melyeket nem mintaleírásból csinál, így két egyformát nem tud alkotni belőlük. Árban, és minőségben is szerintem a legmegfelelőbb alapanyagokat használja, így nem méregdrágák a sapik, mint mondjuk egy nagyobb márkás boltban. Sajnos Edelény - sőt, Miskolc is - annyira gyenge fonal választék szempontjából, hogy itt szoktam Vácon megvenni egy-egy hozzávalót, és postán küldeni, vagy ha épp hazamegyünk, elvinni neki. Most egy pink-halványlila színátmenetes fonalat választottam ki, amiből reményeim szerint egy igazán nőies sál-sapka szett fog készülni, és ha még marad elég fonal, akkor egy ujjatlan kézmelegítő is =)

Na, mutatok néhány sapit:



 A második az enyém!!! A többit megtaláljátok meskán ;)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a munkáid, ezért neked adom tovább a díjat amit kaptam! Blogomon megtalálod, add tovább! :) http://monessa1.blogspot.com/

    VálaszTörlés