2012. május 17., csütörtök

Fiús pepita

Kellet valami amit gyorsan elkészíthettem, mert bevallom az öv csomózása nem éppen unaloműző feladat. Sokadszorra ismételgetni ugyan azt nem bizonyult izginek, így nekiálltam közben valami mást is csinálni, hogy legyen valami ami szűkös időn belül megvan és tudok benne gyönyörködni. Nézelődtem a sok-sok minta között és szerelmes lettem. :D Ehhez hasonló mintát még nem is csináltam talán, és végre olyan darab lett amit fiúk is hordhatnak. Kíváncsi vagyok fog-e kelleni majd valakinek ...:) Jobban tetszik ez a színösszeállítás mint az eredeti.. nem nagyon vagyok oda a rózsaszín/pink dolgokért :D Ha nekiálltok, a fehérből 2-szer olyan hosszú szálat vágjatok, mert gyorsan fogy! :)




A minta: 
Jó csomózást! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia. Két dolog miatt írok. Először is tök jó a karkötő! (: Én is pont néztem ezt a mintát, még mielőtt felraktad, lehet, hogy egyszer én is megcsinálom.

    A másik, hogy én most szembesültem vele, hogy a meska.hu fizetős... És most a fejemet akarom a falba verni... Hogy működik ez? Mennyit kell fizetni, és mikor? Előre is köszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Jaja fizetős, úgy működik, hogy átutalsz nekik x forintot, az megjelenik neked a meskás egyenlegeden, és abból nekik úgy jár pénz, hogy ha feltöltesz egy árut, azért 30 ft-ot vonnak le, ha pedig eladsz valamit, a vételár 4%-a az övék, és akkor ez megy le az egyenlegedből.. annyira nem vészes a dolog egyébként :)

    VálaszTörlés