2012. szeptember 4., kedd

Fülhallgató

Most, hogy újra elkezdtem suliba járni, előkotortam az ezeréves mp3 lejátszómat, hogy tudjak szép és jó zenéket hallgatni. Hát nem voltam elájulva a látványtól :D Mivel a lejátszó reménytelen eset, és nem tudtam sehogy sem szebbé varázsolni, maradt a füles. ...és jött a makramé spirál csomó. :) Nekem nagyon bejön a végeredmény, és a vonaton is megakadt pár embernek a szeme rajta. :)
Ja, még annyi, hogy ha neki akartok állni, akkor minimum 5 órával számoljatok... ránézésre nem tűnik soknak, de időigényes! ;)

 Bocsi a képminőségért, reggeli sötétségben készült.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi Fanni :) Majd ma megmutatom élőben is ;)

      Törlés
  2. Nagyon tuti lett! :D Megfontolandó... De a zipzáras megoldás is jópofa.
    http://szinesotletek.blog.hu/2012/03/18/cipzaros_fulhallgato
    De mivel nekem felemás hosszúságúak a kábelek úgy érzem marad ez a díszítés, amit te is csináltál. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jó a zippes megoldás is :) Eszembe nem jutott volna.... :) mondjuk előre szólok, reggel 7-től 12-ig folyamatosan megállás nélkül csináltam, mire elkészült... :) szóval nem rövid folyamat... :D

      Törlés
    2. Gondoltam, hogy nem egy 2 perces meló... :D Nem biztos, hogy neki állok. Ezért egyszerűbb a zipzáras, az csak néhány perc. Nekem az tetszene nagyon, mert állandóan összegubancolódik a fülhallgató. :S Viszont mivel telefonról hallgatok zenét ezért nem egyszerű fülhallgatóm hanem headszet is mikrofonnal, és felemás hosszú is a két oldal. :S Szóval így egyiket sem nagyon tudom megcsinálni... :D

      Törlés
    3. Hát igen ismerős, én visszaszoktam az 1000 éves mp3 lejátszómhoz, mert utáltam telefonról hallgatni... de egy ideig úgy csináltam, hogy ezzel a fülessel hallgattam telefonról (ugyan olyan a csatlakozójuk) :) De most már a telefon csak telefon az mp3 meg mp3 :D meg van mindenkinek a maga dolga :D

      Törlés