2012. június 19., kedd

Punnany

Ismét egyedi kérés érkezett hozzám méghozzá egy PUNNANY felirat. Hogy ne legyek alulművelt, utánajártam mi is ez pontosan, és mint kiderült egy magyar formáció.. ami háát, hogy is mondjam... nem az én világom.:P Nem tudtam fél percnél többet meghallgatni belőle, annyira nem jött be :D De szerencsére ez nem befolyásolta a karkötő elkészültét. :)

A munkát azzal kezdtem, hogy rákerestem a zenekar logójára, hogy pontosan meg tudjam tervezni a feliratot. A honlapjukon található feliratról mintáztam a karkötőt, szerintem nagyon is hasonlóra sikerült, nagyon elégedett vagyok vele, és remélem a gazdijának is tetszeni fog! :)
14 szálas betűs minta, 2 cm széles, és 18 cm hosszú.




Nektek bejön ez a stílusú zene? :)

...ééés kérésetekre a mintája:
 

9 megjegyzés:

  1. Nekem eléggé, és a mintáját is szeretném elkérni, ha nem gond (:

    VálaszTörlés
  2. Nézzenek oda! Három napig nincs időm ránézni az oldaladra, és egy egész üzletnyi csodálmányt rittyentesz össze! (: Nagyon tetszenek, fogadd őszinte gratulációmat! (: A kelta dolog nem az én világom, de az a kék... nagyon tetszetős. A téglás pedig olyan kis színes, én is akarok csinálni ilyet! (: Majd szétnézek a telómon, hátha megvan a mintája. Ezt a bandát én sem ismerem, hírüket sem hallottam sosem, de a karkötő szép lett (:

    VálaszTörlés
  3. Más dolgom sincs, mint karkötőzni! :) Nálam leginkább a kelták a nyerő minták, de persze a hangulatomtól is függ a dolog! A téglás nagyon egyszerű! :) Hát valami rap szerűség a punnany de nálam igazából a zene ott kezdődik, hogy rock... mondjuk Guns, vagy Subscribe, vagy System ilyesmik... Stone Sour.. :D vagy Slipknot.. igazából ezeket tartom zenének :D De mindenki azt hallgat amit akar...:) minden esetre tvtnem nézek így a jelenlegi "új sztárokról" fogalmam sincs:) De a karkötő nekem is tetszik:D

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Igen, a rockban van valami, személy szerint subi meg tankcsapda a kedvencek, de szerintem ez is nagyon hallgatható, nekem a legjobb csapat és egy ideje már megvannak. Nem tudom melyik számot hallgattad, egyébként először nekem se tetszett, de aztán én szét néztem és egy életérzést találtam meg...(: Lényegtelen:D de az tény hogy nagyon szép lett(:

    VálaszTörlés
  6. Jajj Subit ne is mond, IMÁDOM! :) Nem zavar amúgy, hogy kinek mi tetszik, csak tucctucc ne legyen:) biztos vannak jó szövegeik, bár elsőre amibe belehallgattam olyan mizu mizu szint volt... :D Egy a lényeg, hogy aki nek tetszik hallgatja, akinek nem az meg nem. :) és rakom a mintát :D

    VálaszTörlés
  7. Én egyetlen számot ismerek a punnanytól, azt tökre szeretem, pedig én sem igazán vagyok oda az ilyen típusú zenékért. :D
    A karkötő pedig nagyon szép, egyenletes meg minden! :o)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen a mintát, az érettségi után már kettőt is kell gyártanom, magamnak meg Páromnak (: hát ja, csak tucctucc ne legyen (:

    VálaszTörlés
  9. Köszi Fruzsi! A keltát meg csináld meg, szerintem megéri! :):):):)
    Izzyke nagyon szívesen! :):)

    VálaszTörlés