2012. június 14., csütörtök

Színes kelta szívek

Sok csomózós oldalon láttam már ezt a mintát, és nem tudtam én sem ellenállni neki. A fekete és fehér színeket zabálja, mint általában a kelta minták, de akkor is megérte megcsinálni, mert gyönyörűek lettek! Még rengeteg színvariációs ötletem van, de egyenlőre csak ezt a hármat valósítottam meg. Már nem győztem kivárni, hogy az utolsó is kész legyen, hogy megmutathassam!!! :) Imádom őket! Még nem tudom mi lesz a sorsuk, mivel "csak úgy" készültek.:P 18 szálas minta egyébként, picit több mint 2 cm szélesek, és nagyjából 15 cm hosszúak.

Nektek melyik szín jön be a legjobban? :P:P (Nálam a zöld a nyerő)









7 megjegyzés:

  1. Hű. A három grácia! Nagyon szépek lettek. Ha egyet lehetne csak választani, nagy kínban lennék, de talán a zöld lenne a nyerő. Viszont vérezne a szívem a másik kettőért, akármelyiket bököm ki közülük. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok vele! Még pirosban, meg kékben is el tudnám képzelni! :) De nálam is a zöld a nyerő :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lettek! :D Bár nekem a sárga és a zöld jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. mintát megkapoom?:))
    nemrég ilyet kerestem, de feladtam akkor a keresést.. :(

    VálaszTörlés
  5. naná, hogy megkapod: http://friendship-bracelets.net/patterns2.php?sort=latest&minstrings=18&maxstrings=18&minrows=0&maxrows=200&mincolors=0&maxcolors=100&user_alias=&keywords_filter=celtic&similar_to=&submit=Go!

    VálaszTörlés
  6. Nekem lila van, de egy leányzónak kellett csinálni rózsaszínben, az is nagyon szép volt (: ezek közül a narancsos tetszik a legjobban (:

    VálaszTörlés