2012. június 10., vasárnap

Starcraft

Jött hozzám egy nagyon egyedi kérés, mégpedig egy "Starcraft" felirat, az eredeti logó alapján. Én nagy naivan azt gondoltam (a névből) hogy biztos valami brutális metál zenekar, hát rá is kerestem Youtubeon, hogy na meghallgatom már milyen zenekarról is van szó. Hát... :D Hosszas keresgélés után sem találtam zenét, viszont minden videón egy számítógépes játék volt fent... :D Sokáig tartott, mire leesett hogy ez kérem szépen egy játék neve, és nem zene :D Ennyit arról mennyire vagyok otthon az ilyenekben :D Gondolom ti már a címből rájöttetek, hogy miről van szó!? :D



2 megjegyzés:

  1. woow *----* ez nagyon ütős! Gratula! Hány centis lett, hány szálból? :D

    VálaszTörlés
  2. 26 + 1 szálas, kb 4 cm széles 19 cm hosszú:):) Sokáig tartott elkészíteni! :D

    VálaszTörlés