2012. október 10., szerda

Dögös páros

Valami újat akartam csinálni, ami annyira nem jellemző senkire, hát kitaláltam, hogy valamilyen módon két szín felhasználásával fogok színátmenetes ékszereket készíteni. Elsőként egy sima csíkos karkötővel próbálkoztam. A titok nyitja annyi, hogy - mivel dupla szállal csomózok - megfeleztem a színeket, így kapva tarka csomókat. Jelen esetben a pink-fekete páros mellett döntöttem. Igaz, hogy a kettő közül csak a fekete az én színem, de valahogy nagyon dögös hatást keltenek így párban. Mivel a karkötő nagyon jól sikerült, rögtön neki kezdtem egy fülbevaló elkészítésének is, és az eredmény nagyon elnyerte a tetszésemet. :)





3 megjegyzés:

  1. Nagyon újszerű és különleges lett! =) Nekem mind a kettő a színem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Egyébként te jutottál róla az eszembe ;)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés