2012. október 4., csütörtök

Fekete macskák

... vagy mondhatnám azt is, hogy vérmacskák :D Aki rendszeresen olvassa a blogomat, tisztában van vele, hogy nem a szívem csücskei ezek a ... állatok. Mégis fel tudok néhány okot sorolni, amivel bizonyíthatom, hogy a kivétel erősíti a szabályt. Ugyanis van egy kedvenc macskám. Stephen King egyik legjobb sztorijában, az Állattemetőben (Pet Sematary), van egy gonosz macska, pontosabban egy döglött, majd halottaiból feltámadt (zombi)macska, aki szeret keresztbe tenni a gazdáinak. Másrészről azért szeretem, mert nem is létezik :D Amúgy nem tudom feltűnt-e nektek, hogy a macskák - a kutyákkal ellentétben - mindig negatív szerepet töltenek be. A fekete macskák balszerencsét hoznak (állítólag, én nem hiszem), Nézzünk csak pár rajzfilmet: Itt van a csőrikés sztori, állandóan be akarja zabálni a macska szegény madárkát, akkor láásuk csak, a Tom & Jerry, amit nem is kell részleteznem, A Hupikék törpikék, ahol Hókuszpókusznak gonosz társa a macska, és hogy egy magyar művet is megemlítsek a Frakk c. rajzfilm, amiben igaz annyira nem gonoszak a macskák, de nekem a vizslák a gyengéim, szóval 4-0 a kutyák javára :D 
Párom amikor meglátta tegnap, hogy macskás karkötő készül, olyan flegma és lenéző fejet vágott, hogy majdnem rosszul esett.:D Én hozzá képes nulla vagyok, ha arról van szó, hogy utálni kell a macskákat. Összeillünk. :D
Na de most a karkötőről néhány szó. 16 cm hosszú, 16+1 szálas betűs technika, 2,2 cm széles. Saját tervezésű minta. Igazából azt akartam ábrázolni, hogy két macska fújnak egymásra, vagyis borzolják a szőrüket, domborítják a hátukat, csak ezt csomózva nehéz ábrázolni, de a feszültség érzékeltetésére szolgálnak a kis félkörök is a macsekok mellet. Nektek hogy tetszik a karkötő? :)





6 megjegyzés:

  1. Mikor elolvastam a címet, az jutott eszembe, hogy Macskáááák??? Iiiiittt?? :)))))))
    Úgyhogy rájöttem, hogy te igenis szereted őket, mert nem csomózgatnád, ha nem :))))))))) Lebuktál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretem őket, de le is írtam a bejegyzésben, de nem fogok magyarázkodni. ÚÚtálom őket ettől függetlenül. :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. :D jaja, lehet, készítek majd olyat amin az egyik már kicsinálta a másikat :D

      Törlés
  3. Szépen kimagyaráztad, a macskás karkötőt:D Nekem tetszik. De a szívem csücske az ördögös karkötőd, az valami haláli és a kékes lilás virágod. Nagyon inspirálóak a munkáid. Én személy szerint kicsit el vagyok maradva, hétfő óta csomózok egy karkötőt de még csak a felénél járok, ennyit számít, ha lehúznak munkahelyen :) XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Élőben is mindenből kimagyaráznám magam! :D Most nálam is a kisördögös a favorit! :) Én mindig a széles kelta karkötőidre irigykedem :P Most is készül egy, de minden nap, csak pár sort csinálok rajta, mert unalmas :D Én most itthon vagyok, tanulok, nemsokára vizsga, és remélhetőleg novembertől nekem sem lesz időm a munka miatt olyan sokat csomózni :)

      Törlés