2012. október 25., csütörtök

Virágos nyakpánt

Tegnap egy hirtelen ötlettel vezérelve kitaláltam (kitaláltuk a csajokkal), hogy mi lenne ha a fülbevalóként tökéletesen bevált virágot nyakpántnak készíteném el? Gondolkoztam, hogy hogy oldjam meg a pántot. Csomózzak hozzá alapot, vagy valami más megoldást találjak ki...? A szatén szalag mellett döntöttem, és szerintem nagyon jól tettem! ;) Elegáns, egyszerű, mégis feltűnik. Akaratlanul is vonzza az emberek tekintetét. Egy fekete, estélyi ruhával tökéletesen el tudnám képzelni :) Vélemény? :)





5 megjegyzés:

  1. Jól mutat, szerintem is a szalag a legjobb megoldás:) Tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tünde! :) Köszönöm! Néha az egyszerűbb jobb! :)

      Törlés
  2. Hát én is! :) Mondjuk türkiz színben is :))) Amúgymeg ez a kék háttér nekem túl mozgalmas :))) Tessen lecserélni valami eccerűbre :)
    És a kérdéseket jövő héten megválaszolom ám :)))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mozgalmas??? Olyan egyszerűű... :D Nem cserélem le, szeretem :D Várom a válaszokat majd! :P Türkiz, hát igen, lesz olyan is, egyszerűen minden színt ki kell próbálom majd! :)

      Törlés
  3. szia szeretnek ilyet rendelni mi a menete?

    VálaszTörlés