2012. október 13., szombat

Csomózz és nyerj!!!

Még nagyon régen, kaptam egy javaslatot az egyik követőmtől facebookon, hogy indítsak egy olyan játékot, ahol nem én osztok ki karkötő nyereményt, hanem Ti küldtök be nekem munkákat, melyeket szavazásra bocsátok, és valami más nyereményt találok ki. Mostanra megérett bennem a gondolat és úgy döntöttem megvalósítom ezt az egyébként nagyszerű játék-ötletet. Mivel általában az ilyen játékok úgy folynak, hogy a nevezők mindent megtesznek, hogy övék legyen a legtöbb szavazat, és ismerősöket, idegeneket kérnek arra, hogy nyomogassák a tetszik gombot, ezért úgy döntöttem, hogy a szavazóknak is ajánlok fel nyereményt, ezzel ösztönözve azokat is akik pártatlanul, tényleg a nekik tetsző karkötőre adják le a voksukat. A másik dolog pedig, hogy ne csak a szavazatok döntsenek, a legnagyobb tetszésnek örvendő három karkötő közül zsűrizéssel fogom kiválasztani a nyertest. ...éééés itt jöttek a képbe a többiek. :) 
Felkértem két alkotótársamat, hogy legyenek tagjai a zsűri bizottságnak ezáltal is igazságosabbá téve a versenyzők esélyeit. Az egyik zsűri-tagnak Timit (Thimmyke design) választottam, mert Ő hozzám képest teljes mértékben női szemmel nézni a pályamunkákat, mást lát szépnek mint én ezáltal nem lesz egyoldalú a pontozás (mintha csak én választenék). A másik zsűri-társam pedig régi barátnőm Mimi (Habosbabos), aki ítélőképességében és ízlés világban pont Timi és köztem áll! :)

A csajok boldogan fogadták a felkérést, sőt úgy döntöttek, hogy ők is ajánlanak fel nyeremény ékszert, így a szavazók között egy helyett három ajándék kerül kisorsolásra! :):) 

A játék feltételeiről itt olvashattok: játékleírás

Remélem minél többen fogtok jelentkezni, mert ez egy jó lehetőség arra, hogy a kevésbé ismert, vagy blogot nem vezető, de gyönyörűségeket készítő alkotók is megmutathassák tudásukat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése